رویدادها آرشیو خبر ها
ماجرای تماس تلفنی ده لیخت با ساری

ماجرای تماس تلفنی ده لیخت با ساری

 

ماجرا آنقدر كه در رسانه‌ها عنوان مي‌شود عجيب و غافلگير كننده نيست و تنها به يك درخواست ساده از سوي مدافع جوان هلندی برمي‌گردد.؛ تقاضايي كه طبق آن ده‌ليخت براي شناخت بیشتر با جايگاهش در تفكرات و ديدگاه‌هاي سرمربي يووه، از مدير برنامه‌هايش براي برقراري تماسي تلفني با ساري كمك گرفته است.

 

روزنامه La Gazzeta della sport هدف از برقراری این تماس را دریافت اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد تیم یوونتوس در فصل آینده عنوان كرده است.

 

برقراری تماس تلفنی بین بازیکنان تازه پیوسته به یک تیم با سرمربی امری مرسوم است؛ با این تفاوت که معمولاً سرمربی خواهان صحبت با بازیکن جدید می شود تا در مکالمه‌ای کوتاه سبک بازی و جایگاه بازیکن در تیم را به او یادآور شود. امری که در تماس بین ساری و ده‌لیخت متفاوت بوده و بازیکن جوان هلندی، خواستار اطلاع از وضعیت بازی در تیم جدید احتمالی خود بوده و این نشان‌دهنده شخصیت مقتدر ده‌لیخت با وجود سن کم است.

 

اگرچه به‌طور کامل متن مکالمه این دو نفر منتشر نشده، اما مرد هلندی از امیدواری خود برای پیوستن به بانوی پیر و سرمربی ایتالیایی نیز از برنامه‌های خود برای تیم یووه و نحوه به‌کارگیری از مدافعان سخن گفته است.

 

گفتنی است ماتیاس ده‌لیخت مدافع 19 ساله تیم آژاکس، در توافق شخصی خواهان پیوستن به یوونتوس است. اما مذاکرات مالی بین سران یووه و آژاکس کماکان ادامه دارد. یوونتوس خواهان کاهش مبلغ این مدافعان جوان است که از طرف صاحبان فعلی‌اش بین 75 الی 80 میلیون یوورو قیمت‌گذاری شده است. مبلغی که سایر تیم‌های خواهان ده‌لیخت نظیر بارسلونا، پاری سن‌ژرمن و منچستر یونایتد آماده پرداخت آن بوده‌اند. با این‌حال تمایل ده‌لیخت برای حضور در جمع بیانکونری باعث شده تا سایر رقبا به نفع تیم ایتالیایی عقب‌نشینی کنند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: